יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

אייל גולן והכלבה


חילופי דברים קשים עברו השבוע בפייסבוק בין אייל גולן לבין דנה פרידמן המוכרת כזוגתו של אסף אמדורסקי.  ביום שלישי האחרון פרסם אייל גולן בטוויטר שלו כי אימץ כלבה בשם אסופית אותה אימץ מצער בעלי חיים והעלה תמונה עמה לפייסבוק.
פרידמן ראתה את התמונה ולטענתה כתבה כי השימוש אותו עושה אייל בכלבה הוא ציני ומרושע שכן הוא משתמש בה לעיני המצלמות בלבד אך לא באמת יטפל בה וידאג לה. היא הוסיפה כמה משפטים "צבעוניים" דוגמת: "בא לי להקיא על יצורים כאלה! למה שלא תמשיך 'לאמץ' פרחות מצועצועות בנות 18 במקום??. גולן לא נשאר חייב והחזיר כי "בחורות כמוך אני מנער כמעט פעמיים ביום..." ולפני שאת פותחת את הפה המסריח שלך כדאי שתבדקי את העבודות".
מאוחר יותר פורסם בעמוד הרשמי של אייל גולן בפייסבוק כי את הכלבה שאימץ נתן למשפחה של חברים קרובים שהיה בבעלותם כלב אהוב שמת לאחר שהיה איתם עשר שנים וכי היא מצאה בית חם. מסתבר בסופו של דבר שמשפחת החברים של גולן החליטה להחזיר את הכלבה מסיבותיה שלא ידועות.
לאייל גולן בהחלט לא אופייני להתבטא בחריפות שכזו, ובדרך כלל הוא נוהג עם הזולת בכבוד. כנראה שהנסיבות והאופן הפומבי והבוטה הוציא ממנו את התגובה הבלתי שגרתית הזו. לכלבה שלום ואיחולים למצוא בית חם ואוהב. יש מתנדבים???

2 תגובות: