יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

אייל גולן יופיע בערב התרמה לנכים


אייל גולן ידוע לכולנו כאחד האנשים המצליחים והעסוקים ביותר בישראל. בימים אלה הוא עובד במרץ על אלבומו השישה עשר שעתיד לצאת בקרוב, מתוכו הוציא בשבוע שעבר את הסינגל "מנגינה" והוא גם שוקד על העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך" שתעלה אף היא בקרוב בערוץ 24. כל אלו לא מונעים ממנו להתגייס למטרה נעלה ולעשות מעשה טוב ויפה עבור הקהילה כאשר זקוקים לכישרונו.
ביום שני הקרוב, 28.11, יופיע אייל גולן בערב התרמה עבור עמותת אהב"ה, עמותת הנכים בישראל. האירוע יתקיים בגני דל וינו בפתח תקווה. באירוע יצטרפו אל אייל גולן גם ננסי ברנדס ושלום אסייג ויחד הם ישעשעו את הקהל וירגשו אותו כמו שרק אייל גולן יודע. האירוע החשוב נועד על מנת לגייס כספים לעמותה הכה חשובה, אשר מסייעת לילדים ומשפחותיהם של הנכים בכל דרך אפשרית -  בין אם סיוע ומתן חונכים, קבוצות תמיכה להורים, פעילויות לילדים וימי כיף לכל המשפחה, ייצוג גופים וחברות של נכים בבתי משפט, עזרה מול משרדים ממשלתיים והרבה תמיכה ועזרה בכל נושא שצריך.
מדובר בעבודת קודש ללא עוררין. העמותה עושה מצווה ועוזרת לאלו שבאמת זקוקים לעזרה. על מנת להמשיך ולקיים את כל הפעילויות הברוכות הללו וכן רבות אחרות, עמותת אהב"ה זקוקה לעזרתכם. ערב ההתרמה יכלול מופע אומנותי עשיר וכן ארוחת ערב עשירה ומפנקת. יש בפני כולם הזדמנות נהדרת לעשות מצווה ובמקביל ליהנות מערב בלתי נשכח. כדאי, שווה ומומלץ לשתף פעולה. בעניין?
מצוין. זה הזמן להזמין כרטיסים.
ניתן להזמין כרטיס לאירוע בעלות  300 ₪. ניתן אף לרכוש כרטיס זהב בעלות 500 ₪.
להזמנות יש לחייג למספרים הבאים: 03-5611101 או 052-5203088.
ניתן להזמין כרטיסים גם באינטרנט:
http://tickets.mouse.co.il/he/show/AhavaHatrama
כל ההכנסות יתרמו לעמותת אהבה.


תגובה 1:

  1. כל הכבוד, כפרה עליו, הוא ממש נשמה טהורה. הייתי באירוע המאוד חשוב הזה, והיה הכי מרגש בעולם. מקווה שיעשה עוד אירועים למען ילדינו. זה חשוב לא פחות מסרטים לילדים וכו'.

    השבמחק