יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

אייל גולן – מנגינה


אייל גולן מפתיע שוב, ולטובה. ההצלחה הענקית של "חלק מחיי", אלבומו הקודם של אייל כבר מאחורינו, אך גולן אינו נרגע וממשיך בימים אלו לעבוד במרץ על אלבומו החדש וה-16 במספר. כבר באלבום הקודם אפשר היה לראות כי אייל מתנסה לגוון את העושר המוזיקלי שלו ולמנסה להכניס גוונים חדשים למוזיקה המזרחית עמה הוא כל כך מזוהה. השיר "רציתי להגיד לך" כלל מקצבי רגאיי ים תיכוניים ואילו "מפה לשם" כלל מוטיבים של מוזיקה מזרחית שורשית ואותנטית.
השיר "מנגינה" של אייל גולן קורץ למוזיקה השחורה בכלל ולמוזיקת Fאנק, גרוב וסול במיוחד. "מנגינה" הוא שיר קליט, מקסים ואופטימי עם קצב חם, תיפוף מהודק ובס שמח וקופצני. אל גולן מתלווה בפזמון מקהלת ילדים אשר מעניקה לשיר הרבה חום ורגש. המסר של השיר חיובי ומעודד והוא גם מאוד מוזיקלי – רק מוזיקה תוכל לאחד בינינו: "רק ביחד ייעלם הפחד / והמנגינה תחזק ת'אמונה". את המילים מחממות הלב כתבה מורן כרמל ועל הלחן וההפקה חתום רביב רם בן מנחם.
זהו הסינגל השלישי מתוך אלבומו הבא של גולן, ששמו עדיין לא ידוע, ועדיין לא ברור אם שני הסינגלים הקודמים "שבת של כדורגל" ו"נשמע לי טוב" יכללו בו. מה שבטוח, זה הולך להיות להיט ענק. כרגיל. בימים אלו אייל גם שוקד על העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך" שתעלה בחודשים הקרובים. אייל אל תעצור!!! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה